Thursday, November 20, 2014

Faux silver fox





Wearing: Thrifted coat - River Island jumper dress & sunglasses, BikBok faux leather trousers, Zara boots, ASOS faux fur stole.

Hello,

Weather is getting colder & colder, so coats are getting longer, and warmer.
Whats very actual in this moment is fur, in my case faux fur. I know that in many latest a/w designer collecions fur is dominating texture, and unfortunately they use real fur, because people who buy this stuff doesnt want anything faux, its under their pride to wear faux, and they think that fur is symbol of wealth and royality. But what they forget is that we doesnt live in middle century anymore we have developed ourselves a lot since then, atleast the most of us, for example we do not watch executing by haging in the city center, because we have grown also mentally & morally, so the question is why so many people still supports the executing of the innocent and pays to their killers. Its not morally acceptable in today world, where you can get literally every kind and color faux fur. And its not true that you get cold in faux fur, I have thick faux fur coat, and it keeps me warm even in -25C. 


16 comments:

  1. Tieši gribēju teikt, ka savu lapsas vestīti izvēlējos siltuma dēļ, un tā tiešām dod vairāk siltuma nekā, piemēram, dūnu veste. Turklāt tas ir dabīgs materiāls, un, ja jau varam samalt visa veida ogas un zāles, lai lietotu ikdienā, kāpēc gan neturēties pie all natural principa arī apģērbā? Protams, līdz saprāta robežām un pārliecinoties, ka ādas netiek iegūtas vardarbīgā ceļā (tāpēc lapsas savai vestei pasūtīju pie sertificēta mednieka).

    PS Mētelis super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vienas puses esmu pati vainīga, jo šādu rakstu publicēju, bet man tas ir jāpasaka - ka esi pārpratusi manis rakstīto, tajā pašā laikā es nevēlos strīdēties, vai pārliecināt, tikai vēlreiz pamatot savu personīgo viedokli. Es uzskatu, ka dabisko kažokādu ražošana mūsdienu situācijā ir pilnīgi nevajadzīga. Par to ka ādas netiek iegūtas vardarbīgā ceļā - diemžēl nav tāds termins kā nevardarbīga nošaušana,(tāpat kā nevar runāt par nevardarbīgu izvarošanu) neviens nevēlas mirt no šāviena lodes agrā jaunībā vai pusmūžā, arī lapsas nē. Pazīstams mednieks, (kurš starp citu ļoti labi šauj, jo piedalās šaušanas sacensībās, un ja nemaldos pat pirmās vietas ir dabūjis) stāstīja ka tomēr ir gadījies aizšaut dzīvnieku, tas nozīmē ka dzīvnieks nemirst uzreiz bet agonijā mocās kamēr to nošauj pavisam, vai ja viņam izdodas aizbēgt tas mocās vēl ilgāk..Tāpēc jā, es tikai vēlos lai vairāk cilvēki aizdomātos, jo nav nepieciešams nevienu nogalināt lai izskatītos skaisti, ir alternatīvas!:)

      Delete
    2. Protams, pilnībā piekrītu! Neuzskatu, ka ir vajadzība nogalināt eksotiskos dzīvniekus, bet jāņem vērā, ka ir sugas, kuras citādāk ierobežot nevar. Tavu domu sapratu, vienkārši izteicu savu viedokli, pluss neuzskatu, ka visam ir jābūt no dabīgās kažokādas, jo tas, kas par daudz, tas par skādi! ;) Bet kādu cepurīti, vestīti vai mēteli var atļauties, tas tomēr uz mūžu un paliek meitām :)

      Delete
  2. Cik cilvēku, tik viedokļu. Mūsdienās īsta kažokāda ir neatņemama sastāvdaļa iekš high fashion pasaules. Apzinoties to, es piekrītu tev - ir 21. gadsimts un ir lieliskas alternatīvas. Skumdina, ka tiek darīts pāri dzīvniekiem, lai cilvēks, kas iznīcina visu skaisto pasaulē, varētu ietērpties glaunā kažokā. Tomēr, tā ir katra paša izvēle ko vilkt mugurā.. Lai nu kā tur būtu, lielisks outfits!
    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies:))
      Protams ka tā ir katra paša izvēle ko vilkt mugurā - es tikai vēlos ar šo ierakstu pavēstīt ka mākslīgās kažokādas var būt tik pat skaistas un galvenais arī siltas!;)

      Delete
  3. man noteikti ir pienācis laiks apmeklēt lietoto apģērbu bodes...tu mani esi tik ļoti sakārdinājusi..mētelis fantastisks....ļoti delikāts jautājums, vai ne...es piekrītu tavam skaidojumam..man pie omes ir ļoooti skaista sudrablapsas apkakle, bet neviens to īsti nevalkā...nu šo pašu iemeslu dē... tad es padomāju, ka ā lapsa ir jau tik veca, ka varbūt tomēr... bet nē,tomēr, atkal jau tevis piesaukto iemeslu dēļ nevarēju... new look iegāju un viņiem skaistas apkales, gluži kā tā īstā sudrablapsas... un es nezināu, ko bērnam stāstītu, ja valkātu - viņš tv skatās un sajūsminās ī[aši par polārvēriem, viņš gribētu, ka vilks ir viņa mājdzīvnieks, viņš noteikti nesaprastu, kā.... bet tajā pašā laikā man mājās ir aitas ādas paklājiņi un atkal jau izklausās briesmīgi, bet tie nāk no Albānijas, no kāda pazīstama aitu fermas īpašnieka un tur aitas gaļu lieto lielākais vairums ikdienas uzturā un ar aitas ādām siltina māju aukstajā laikā... nu re kkā tā :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu jā, ar aitām jau īstenībā līdzīgi, vienīgais tas ka tās cilvēki lieto uzturā, bet lapsas un citus kažokzvērus nē, nu var jau ilgi diskutēt. Svarīgākais laikam ir iekšējās sajūtas, man arī ir no omammas mantota apkakle, kuru arī kaut kā neceļas roka valkāt, jo tad es nonāktu pretrunā ar sevi, kaut gan ja skatās globāli, es domāju ka vintage, un it sevišķi mantotas kažokādas, kurām jau ir vairāk kā 20 gadi, var nēsāt, jo galvenais ka netiek atbalstīts šis biznes mūsdienās, šajā brīdī.

      Delete
  4. This is such a gorgeous outfit, love the stole! <3 xx

    fashiontatt.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love this outfit & the idea of putting the vest over a pea coat! Lovely! Just followed your blog :)

    xoxo
    www.becksbabyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piekrītu Elizabetei, ka cik cilvēku tik viedokļu- katrs ar saviem argumentiem! Es personīgi nevarētu valkāt kažokādas, jo mani atbaida tā doma, ka es valkātu miruša dzīvnieka ādu vai kažociņu. Nezinu kapēc, bet nedaudz šķebina šī doma. Tas laikam no bērnības ir iesakņojies, jo vecmāmiņa mēdza valkāt kažokādas cepures un citus izstrādājumus. Ja godīgi tad pat no izbāzeņiem man ir nedaudz bail.
    Anyways, šajā outfitā izskaties patiešām lieliski, man liekas, ka tās saulesbrilles padara to vēl šikāku! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  7. this is such a gorgeous look! i literally adore it

    from helen at thelovecatsinc.com

    ps. if you want to, enter my christmas giveaway to win £660+ worth of beauty products! click here.

    ReplyDelete
  8. The idea of layering vest on top of the coat is something I never come up with! So stylish!
    And I really like your blog! Just started following :)♥
    xxx from Tokyo
    http://lazydirtykitten.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Es neuzskatu, ka mes dzivojam tados laikos, ka kazoks ir vieniga iespeja ka sevi pasargat no aukstuma. Nu, ja jau tik loti gribas to neesat, tad vienmer ir vintage iespeja, bet kadel gan butu jamaksa par jaunu. Ne, ne! Es nejustos labi kaut ko tadu nesajot. Maksligas musdienas taisa pietiekami labas, ta ka var papriecaties ari par tam un tu esi briniskigs pieradijums tam, ka skaisti un stiligi var nesat un sakombinet maksligo kazoku. Loti iedvesmo tavi atradumi!

    xoxo Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  10. Ļoti ļoti ļoti skaisti!!!! :)))
    http://madeinlatvija.blogspot.com/

    ReplyDelete